czwartek, 10 sierpnia 2017

Wypad do ZOO Gdańsk

24 lipiec

Spotkanie planowane było już kilka miesięcy wcześniej.

Z początku miała być to dwie babeczki : Autorki blogów Szczypta o mnie oraz Cytryniaki.

Nasze spotkanie miało odbyć się gdzieś w miejscu dogodnym dla wszystkich.

Milena miała jechać z Koszalina, a Iza aż z Łodzi.

Obrałyśmy więc kierunek Toruń. Znalazłyśmy wiele ciekawych rzeczy do robienia,ale .....

 okazało się,że Milena nie ma bezpośredniego połączenia pociągiem i Toruń niestety odpadł.

Szukałyśmy dalej,aż w końcu postawiłyśmy na GDAŃSK.

Każdego dnia modliłam się o ładną pogodę,bo nie ma nic gorszego niż spacerowanie po ZOO w deszczu.

Milenie niestety nie udało się dotrzeć do Nas.

Ja z początku planowałam dostać się do ZOO pociągiem,bo ta przeklęte roboty drogowe na S7 powodowały niebezpieczne podnoszenie ciśnienia w naszej krwi,ale w końcu mój Kochany Małżonek zawiózł nas samochodem.

W drodze do Gdańska padał deszcz,a ja nerwowo zaciskałam dłonie.

Na bieżąco kontaktowałam się z Szczyptą ile km zostało Nam do ZOO. 

W końcu wysiadając z samochodu, podjechał inny też biały,a z niego wysiadła Szczypta.

Poznałam ją od razu. Miałyśmy okazję zobaczyć się pod koniec października 2014 roku.

Nic się nie zmieniła. Cały czas młoda i piękna!

Zaraz za nią z auta wyskoczyła pełna energii Starsza Córeczka,a i Młodsza nie chciała za bardzo odstawać od tłumu.

Mój M. miał więc chwilę za siebie i postanowił wybrać się do Galerii Bałtyckiej.

W ZOO bardzo Nam się podobało..

Wiele zwierząt, bardzo dużo spacerowania ( można skorzystać z kolejki jeśli jest się leniwym)i nawet pogoda dopisała.

Najbardziej urzekła mnie lokalizacja. Czułam się jak w lesie. Super!


















Dziękuję bardzo za mile spędzony czas i mam nadzieję,że w przyszłości będziemy mogły to powtórzyć ( no może już bez dzieci).

A Wam serdecznie polecam wizytę ZOO w Gdańsku.

Pozdrawiam,

Minia

7 komentarzy:

  1. Na to liczę na powtórkę z rozrywki. I może już bez dzieci bo przy nich trudno było porozmawiać spokojnie :) Ale było cudnie i dziękuje za to spotkanie czekam na kolejne, może też dopiero za 3 lata :( Choć może teraz my do Irlandii polecimy loty czasem są w kuszącej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tak podejrzewałam po ostatnim wpisie. Pomyśleć, że z rodzinnego domu do Gdańska mam rzut beretem ;) Szkoda, że Milenie nie udało się dojechać, ale co się odwlecze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedzialam, ze planowalas spotkanie ze Szczypta i ciesze sie, ze sie udalo!

    W zoo w Gdansku nie bylam od dziecinstwa. Slyszalam, ze sie bardzo od tego czasu zmienilo i jest na mojej liscie do odwiedzenia z Potworkami jak juz do Polski dotrzemy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie posty o Twoim urlopie i moja wcześniejsza opinia się potwierdziła - Ty naprawdę potrafisz wycisnąć wiele z każdej godziny, jesteś mistrzynią planowania i masz apetyt na życie. Jak porównałam sobie siebie do Ciebie... I blado wypadło :-D Tzn. ostatnio zrobiłam się jakaś taka wygodna, bo bywało inaczej. No cóż, może chociaż trochę zaraziłam się od Ciebie po tych postach, haha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że Milenie się nie udało z Wami spotkać, ja z nią spotkam się we wrześniu ;) Za to widzę, że ze Szczyptą się udało i nieźle połaziłyście po Zoo :) Ja z chłopami chciałam się wybrać do Zoo w wakacje, ale stwierdziłam, że jakoś po sezonie się wybierzemy, będzie taniej ;) Zresztą w tym Zoo jesteśmy prawie co 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są świetne - a kameralne grono jeszcze lepsze, niż duże spędy i blogerskie konferencje :) Szkoda, że Milenie nie udało się do was dotrzeć - ale może jeszcze kiedyś to nadrobicie :) A w zoo w Gdańsku jeszcze nie byliśmy. Bardzo się cieszę się, że miło spędziliście tam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w gdańskim zoo w lipcu- baaaardzo nam się podobało. Lilce najbardziej chyba hipcio, papuga Justyna (to ta staruszka), równie stara niedźwiedzica, no w ogóle- wszystko było wow!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes